Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

Μικρά και ανεξήγητα λάθη


Suzuki Alto έτος 2009: Αποφάσισαν να μην βάλουν κανονικά πίσω παράθυρα και προτίμησαν τη λύση του μικρού ανοίγματος με μεντεσέδες. Το γιατί το A-Star, που είναι πανομοιότυπο Alto της ινδικής αγοράς, έχει κανονικά παράθυρα με φινιστρίνι, γιατί προφανώς δεν είχε μεγάλη διαδρομή όλο το παράθυρο, είναι άξιον απορίας.

Στο press kit αναφέρεται ότι η προτεραιότητα στο νέο Alto είναι στους μπροστά επιβάτες. Τότε γιατί το αυτοκίνητο είναι 5θυρο; Επιτρέπεται να κάνουν οι εταιρίες, ειδικά οι παραδοσιακές δυνάμεις του χώρου όπως η Suzuki (και η Nissan, με το αντίστοιχο δίδυμο Pixo), τέτοιες εκπτώσεις όταν πριν μερικά χρόνια δεν υπήρχε περίπτωση να δει κανείς παράθυρο με μεντεσέ παρά μόνο σε 3θυρα αυτοκίνητα;

 

Το Nissan Pixo και το Suzuki Maruti A-Star. Παρατηρείτε κάποια διαφορά;

Ο αρχισχεδιαστής σε συνέντευξή του είπε ότι δεν ήταν τόσο θέμα κόστους, όσο θέμα βάρους. Μάλιστα...δύο ολόκληροι γρύλοι χειροκίνητου παραθύρου συν τις δύο ολόκληρες χειρολαβές τους πρέπει να επιβάρυναν υπερβολικά ένα αυτοκίνητο, και αυτός είναι και ο λόγος που δεν τοποθετούνταν στα παλιότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας.

Αντίστοιχη έκπτωση είχε και το Toyota Aygo (ή Citroen C1 ή Peugeot 107, όπως προτιμάτε). Το αυτοκίνητο που με τέτοιες “έξυπνες” λύσεις ξεκίνησε ως 5000€ Project. Οι έξυπνες λύσεις μάλλον μετατρέπονται σε εξυπνάδες, όταν αυτά τα αυτοκίνητα φτάνουν χαλαρά τα 10.000€ και δεν προσφέρουν αυτά που παλιότερα θεωρούνταν στάθμη εξοπλισμού.

'Αντε και στην επιστροφή του τσοκ, προσθέτει βάρος ο αυτόματος μηχανισμός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου